Norlandia

Wil je jouw kind één of meerdere dagen of dagdelen uit handen geven? Dat is een grote stap. Als ouder wil je immers het allerbeste voor jouw zoon of dochter. Dat spreekt voor zich. De professionals van Kinderopvang Norlandia zorgen dagelijks voor een veilige, oprecht betrokken en uitdagende omgeving. Alle kinderen kunnen bij ons naar hartelust spelend leren. Dat is een vanzelfsprekendheid bij Kinderopvang Norlandia. En een geruststelling voor papa’s en mama’s.

Kinderdagverblijf, peuteropvang en buitenschoolse opvang

Bij Kinderopvang Norlandia staat persoonlijke aandacht voor kinderen hoog in het vaandel. Niet voor niets voeren we de slogan: de vlag in top voor je kind. Ook jouw kind krijgt de aandacht die het verdient en nodig heeft. Met dagopvang, peuteropvang en buitenschoolse opvang richt Kinderopvang Norlandia zich op kinderen in de leeftijdscategorie van 0 – 13 jaar.

Om u aan te melden verwijzen we u naar de website www.norlandia.nl